Miele TKG850 WP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele TKG850 WP op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Smedts 04-05-2019

Pluizen verwijderen : constant en met een irritant gepiep!

Geschreven voor: Miele TKG850 WP

Wij hebben deze droogkast een half jaar. Wat blijkt nu? Elke keer als de droogkast wordt gebruikt, begint deze na een drietal minuten irritant te piepen : pluizen verwijderen. Nochtans verwijderen wij elke keer de droogkast met de stofzuiger en vinden we geen pluizen meer terug!!! Ook het waterreservoir is steeds leeggemaakt. Ook begint de droogkast te piepen voor pluizen verwijderen als er niet veel wasgoed inzit. Help ons!!

Claudine Hautekeete 29-01-2019

Niet tevreden was komt er dteeds vichtig uit

Geschreven voor: Miele TKG850 WP

Ik ben hoegenaamd niet tevreden , heb de droogkast nog geen jaar ooh wat spijt het me dat ik deze gekocht heb. Mijn was komt er nooit droog uit en hetzelfde programma wilt de droogkast niet meer doen doordat het een voeler heeft , daarna moet ik soms tot vijf maal toe het korte programma van 20 minuten doen en is nog niet kastdroog dus daarna op de accumulatie kan niet anders . Zo word een droogkast die normaal zuinig moet zijn toch heel duur !!!